ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
دیروز از آموزشی ترخیص شدیم یکی از سربازا تو اتوبوس تعریف میکرد:میگفت:وقتی مربی ماسک گذاری گفت:ماسک گذاری کنید من به جای ماسک ش.م.ریه ماسک سفید پزشکی زدم رو صورتممربی دید و گفت:پس ماسکت کو؟گفتم:اینم ماسکه دیگه فرماندهمن که کلی با شنیدن این خاطره جالبش خندیدمامیدوارم لبخند بر لبان شما هم جاری بشه زخم...ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
وقتی بخواهند به کسی طعنه ای بزنند و یابه او توهینی کنند میگویند انگار از پشت کوهآمده و هیچی نمی فهمد ولی افسوس که نمیدانند چه انسان های فهمیده و بامرام و مهربانپر از صفا و صمیمت در پشت کوه ها زندگی میکنند.آنهایی که این جمله را به کار می برند اگراز نزدیک با مردمان پشت کوه ها آشنا میشدند100درصد از گفته خود پشیمان میشدند.افتخار میکنم که زخم...ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
ای کاش به همین راحتی که با نصب یه فیلتر شکن میشه به تلگرام و اینستاگراموصل شد میشد به راحتی با نصب یه گرانی وبی پولی شکن به آرامش وصل شد زخم...ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
بچه که بودیم نزدیکای چهارشنبه سوریچقدر گریه میکردیم و خودمونو به زمینمیزدیم تا یه تفنگ اسباب بازی واسمون بخرن و ما باهاش یه صدای تق تقی در بیاریم و خوشحالی کنیم اما حالا سربازیمو تفنگ واقعی داریم و هیچ کاری نمیتونیمبکنیم و هیچ شور و شوقی نداریمچهارشنبه سوریتون مبارک زخم...ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
به نظرم اسم سربازی را نباید میذاشتن سربازی
بلکه باید میذاشتن صبربازی چون واقعا با
صبر و تحمل آدم سروکار داره
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:24